مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 08:522022-08-21اقتصادي

شنیده شدن زمزمه های افزایش نرخ خوراک گاز صنایع | مجلس چه می گوید؟


یک نماینده مجلس با بیان اینکه فشار افزایش قیمت گاز مصرفی صنایع بر گردن مردم است گفت: ما در کمیسیون ویژه از وزارت، نفت، صمت، نیرو و سازمان برنامه و بودجه دعوت می کنیم که در این رابطه توضیح دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، احسان ارکانی در گفت وگو با خبرنگار بورس تابناک در مورد افزایش قیمت گاز مورد نیاز صنایع اظهار کرد: اگر نرخ خوراک گاز صنایع افزایش پیدا کند در انرژی با شوک تورمی روبرو می شویم و تولید مقرون به صرفه نیست.

نایب رییس کمیسیون ویژه جهش تولید و نظارت بر اجرای سیاست های اصل 44 قانون اساسی با بیان اینکه مجلس این مسئله را مورد بررسی کارشناسی و دقیق قرار می دهد گفت: قطعا ما از دولت دعوت می کنیم که در کمیسیون ویژه حضور یابند و در این رابطه توضیح دهند که مبنای محاسبه عددشان چیست و اینکه قرار است این افزایش قیمت برای کدام صنایع باشد.

وی ادامه داد: در حال حاضر در استان ما، مجتمع فولاد خراسان یا نیروگاه سیکل ترکیبی یکی از مهمترین انتقاداتشان در حوزه تامین انرژی این است که شرکت ملی گاز حتی به قراردادهای فی مابینی که با صنایع هم بسته است پایبند نیست مثلا با نیروگاه سیکل ترکیبی قرارداد بسته است که از 12ماه سال 9ماه گازش را تامین کند در سه ماه زمستان هم که پیک مصرف خانگی است از سوخت جایگزین که گازوییل یا مازوت است استفاده کند الان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شنیده شدن زمزمه های افزایش نرخ خوراک گاز صنایع | مجلس چه می گوید؟

شنیده شدن زمزمه های افزایش نرخ خوراک گاز صنایع | مجلس چه می گوید؟